کانکس انتظار : در بسیاری از مجموعه ها علاوه بر مراجعین و افراد اصلی درون مجموعه ، همراهان و خویشاوندان آنها نیز به آن مکان مراجعه می کنند. این مورد بسیار در مدارس ابتدایی ، پادگان های آموزشی و بیمارستان ها به چشم می خورد.

 

اکثر این مجموعه ها با کانکس اتاق انتظار یا سالن ملاقات سعی در تامین فضایی درخور مراجعین و فرآهم آوردن رفاه ایشان می کنند.آنچه در ادامه این مطلب به آن خواهیم پرداخت ، چند نکته درباره انواع کانکس اتاق انتظار ، شرایط و ویژگی ها و استاندارد های مورد نیاز جهت طراحی و ساخت آن می باشد.

 

 

 

 

ویژگی های کانکس اتاق انتظار

 

 

از لحاظ فرم و ظاهر و همچنین ابعاد ، کانکس انتظار بسته به سازمان و محل بهره برداری و همچنین تعداد مراجعاتی که در طول روز در آن حضور پیدا می کنند  متفاوت است و حتی در مجموعه هایی که با کودکان مرتبط  می باشد ممکن است  از رنگ ها و طرح های فانتزی بیشتری استفاده گردد.

 

اما فارغ از موارد ذکر شده یک کانکس اتاق انتظار باید دارای جداره های شیشه ای بزرگ مانند کانکس فانتزی جهت دید مناسب به فضای بیرون ، سیستم سرمایش و گرمایش جهت تامین دمای معمولی  فضای داخلی  ، نورپردازی مناسب و  داشتن تعداد کافی صندلی برای نشستن مراجعین نیز باشد.

 

 

 

کانکس انتظار | کانکس | قیمت کانکس | کانکس پیشرفته | کانکس اتاق انتظار | کانکس سالن انتظار

 

 

 

 

 

کانکس اتاق انتظار سرویس بهداشتی

 

 

حدالمکان در نزدیکی کانکس باید سرویس بهداشتی برای استفاده عموم و در داخل سازه نیز تجهیزات مختصری برای پذیرایی وجود داشته باشد که نصب یک آبسردکن نمونه حداقلی از آن است.کاربرد کانکس اتاق انتظار در برخی مجموعه ها مانند مدارس ابتدایی خوانواده ها همراه کودکانشان به مدرسه می آیند و تا پایان ساعات کلاس ها برای برگرداندن کودکشان در محل می مانند بخصوص اگر مدرسه استسنایی برای کودکان باشد نیازمی باشد که خانواده ها در آنجا حضور داشته باشند  تا در ساعات زنگ تفریح به امور کودکشان رسیدگی شود.

 

 

 

این کار مستلزم فضایی می باشد که در سرمای زمستان و گرمای تابستان والدین در آن مستقر گردند.کانکس دقیقا در چنین مواردی کاربرد داشته البته در شرکت هایی که مراجعه کنندگانی  نیز دارند که باید تا زمان انجام کارشان  منتظر شوند یا موارد مشابه مانند مثال مدرسه که در ابتدا شرح داده شد مانند پادگان های آموزشی یا مجموعه های ورزشی نیز جز موارد کاربرد کانکس اتاق انتظار یا سالن ملاقات هستند.

 

 

 

https://www.torgi.gov.ru/forum/user/profile/704662.page


انواع کانکس کانکس ,اتاق ,کاربرد ,مدرسه ,داشته ,سالن ,کانکس اتاق ,اتاق انتظار ,کانکس انتظار ,کاربرد کانکس ,سرویس بهداشتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شمال خودرو شرکت رام سیستم نُت یاب (بانک نُت موسیقی) ایکس باکس ترینر│دانلود بازی های xbox360│دانلود ترینر و سیو های xbox360│ترفند های xbox360 تهران سایت وکیل دادگستری Geo GTA اکسسوری